3 - Wandelen in Evellys

19 juni 2023 - Moréac, Frankrijk

We hebben allebei heerlijk geslapen in de stilte en beginnen de dag zoals gewoonlijk met koffie. Aangezien we gisteren geen ontbijt konden halen, moeten we eerst naar de supermarkt. We gaan naar de dichtstbijzijnde Intermarché en halen daar de meeste dingen die we deze week nodig hebben. Terug bij het huis, maken we het ontbijt klaar en gaan we lekker op het terras zitten ontbijten.

Na 2 dagen in de auto gezeten te hebben, hebben we allebei wel behoefte aan beweging en we besluiten om een wandeling in de buurt, die de eigenaar heeft aangeraden, te gaans lopen. We moeten hiervoor 10 minuten rijden. We hebben geen  idee wat voor wandeling het precies is, alleen dat ie 14 km lang is. De wandeling blijkt behoorlijk divers te zijn: door het gras langs de landbouwvelden, door het bos en stukjes over de weg. Het was goed te doen, maar werd wel warm en we waren dan ook blij toen we weer bij de auto waren. Gelukkig ook weer snel bij het huis waar we lekker op het terras konden uitrusten!