2 - Reisdag 2

18 juni 2023 - Moréac, Frankrijk

Na redelijk geslapen te hebben en een prima ontbijt, zijn we naar de overkant gereden, zodat de auto vol geladen kon worden en we ondertussen broodjes voor onderweg konden halen. De bakker was helaas dicht, maar in een supermarkt konden we eten voor onderweg halen. We reden rond 10 uur met een volle accu weg naar onze eerste huis in Bretagne. Het weer was heel anders dan de vorige dag: het was een stuk koeler en de zon scheen niet. We hadden ook verschillende buien.
Onderweg waren er nog 2 laadstops nodig en bij de tweede stop zat een hotel in de buurt waar we eenvoudig hebben geluncht.

We kwamen rond 17 uur bij het huis aan en inmiddels scheen de zon weer volop! De eigenaar kwam ons meteen verwelkomen en vertelde enthousiast over het huis en dat hij nog een ander huis op het erf aan het verbouwen is voor de verhuur. Hij heeft ons alles laten zien en toen konden we uitladen en even relaxen! Het huis is heel mooi: echt een heel oud Frans huisje dat er van binnen heel netjes uit ziet.
We eten vanavond  een soepje en genieten heerlijk in de tuin van Franse wijn.