8 - Reisdag en Cap Frehel

24 juni 2023 - Trélévern, Frankrijk

Vandaag staan we op tijd op om de laatste spullen in te pakken en te vertrekken naar onze tweede locatie in Bretagne. We gaan eerst naar Cap Frehel om een mooie wandeling langs de kust te maken en gaan vanaf daar naar ons huis in Trélévern. We kunnen daar pas vanaf 17 uur in, dus we hebben alle tijd.

We nemen afscheid van de eigenaar en rijden dan naar St Brieuc om de auto op te laden en vervolgens door naar de parkeerplaats bij Cap Frehel. Het is een hele warme, zonnige dag en het uitzicht is schitterend! De wandeling richting Fort la Latte is prachtig.

IMG_3503

We lopen niet helemaal naar het fort toe, het is erg warm en qua tijd wordt het dan ook een uitdaging: we moet de auto nog even bijladen en ook nog boodschappen doen.
Tijdens het laden in St Brieuc, lopen we naar het winkelcentrum in de buurt en halen we een heerlijk ijsje. We rijden vervolgens richting Trélévern en doen onderweg boodschappen in Lannion. We komen even na zes uur bij het huis aan. Het is een heel ander huis dan de vorige: modern met grote ramen en strakke muren. Vanaf de woonkamer heb je direct zicht op zee, evenals vanaf het grote terras! We gaan eerst even lekker zitten met een drankje en daarna eten maken en dat heerlijk op het terras opeten!

IMG_3540

‘s Avonds lopen we even naar het strand en gaan we op ons terras genieten van de zonsondergang.