Woensdag

30 september 2020 - Saint-Péreuse, Frankrijk

Vanochtend was het gelukkig nog steeds droog. De dag begon wel met veel bewolking, maar dit trok steeds verder weg en vanmiddag hadden we regelmatig zo'n en 'n heerlijke temperatuur!

We zijn vanochtend naar Corancy gereden voor een wandeling van 9 km die grotendeels door het bos ging. Een hele andere omgeving dan de wandeling in Blismes, maar ook heel prachtig! De wandeling was goed te doen, maar wel flink wat klimmen en dalen, we hebben onze benen dus goed aan het werk gezet.

_20200930_205949

DSC_2060

Terug thuis even bij zitten komen en lekker geluncht. Het weer was nig steeds lekker, zodat we ook eindelijk de grote tuin die bij het huisje zit konden bewonderen: maar liefst 4500 m2!

Hierna lekker bij het huisje in de tuin zitten lezen

DSC_2084

Vanwege het lekkere weer zijn we nog even door Saint-Péreuse gelopen, ziet er met een zonnetje toch heel anders uit! Meteen ook nig wat foto's van de omgeving gemaakt en hier zit ook een kandidaat bij voor de achterwand in onze nieuwe keuken! Natuurlijk ook genoten van het geweldige uitzicht vanuit het dorp.

DSC_2110

Eenmaal terug hadden we wel trek en hebben we lekker gegeten en verder een relaxe avond gehad.