Donderdag

2 oktober 2020 - Saint-Péreuse, Frankrijk

De ochtend begon weer met regen. Na rustig wakker worden, is Anne gaan studeren en heeft Johannes de boodschappen gedaan. Daarna nog lekker in huis zitten lezen en geluncht. In de koop van de middag begon het weer wat beter te worden en zijn we naar Château-Chinon gereden. We zijn naar een uitzichtpuny gewandeld waar je werkelijk ontzettend ver kon kijken. Wel jammer dat het toen net weer wat begon dicht te trekken en toen we bovenaan waren gekomen het behoorlijk begin te regenen. Desondanks was 't uitzicht nog steeds gaaf!

DSC_2124

We gaan hier zeker nog een keer naartoe als het helder weer is! Vervolgens hebben we nog een stuk door stad gewandeld, langs onder andere het stadhuis.

DSC_2132

Later in de middag hebben we nog een klein stukje in de omgeving van Saint-Péreuse gelopen, het zonnetje scheen toen weer lekker, wat weer veel mooie foto's opleverde.

DSC_2136

Aan het einde van de middag kwam de eigenaresse van onze gîte gezellig een drankje doen. We hebben leuk zitten kletsen en ook wat nuttige tips gekregen waar we op moeten letten als we hier een huis gaan kopen.

De avond hebben we weer heerlijk ontspannen door wat te lezen, kletsen en een serie te kijken.