Vrijdag

2 oktober 2020 - Saint-Péreuse, Frankrijk

Helaas regende het vanochtend meteen alweer, maar dat wisten we eigenlijk ook al. Ook in de regen blijft het uitzicht hier mooi, ook al kan je wat minder ver kijken. Aangezien het de heleel dag zal blijven regenen, hadden we ons ingesteld op een rustige dag in huis. Anne heeft nog wat aan haar studie gewerkt en allebei natuurlijk wat Franse lessen gedaan. Aan het begin van de middag regende het even zachtjes en zijn we meteen naar buiten gegaan voor een kort rondje hardlopen, want dat hadden we hier nog niet gedaan. Het is maar een rondje van 3,5 km geworden en met de luchtvochtigheid en het stijgen viel het Anne wel tegen. Tegelijkertijd wel erg leuk om te doen en fijn om gedaan te hebben. Leuk om dit in de toekomst vaker te kunnen doen!

Screenshot_20201002-141419~2

De eigenaresse kwam vanmiddag nog even langs om wat vers fruit uit de tuin te brengen én ze had wat boeken over de Bourgogne, encyclopedie over wijn en kaas en wat tijdschriften voor ons meegenomen! Ontzettend lief van haar!

DSC_2148

Vanavond zijn we naar een pizzeria in Château-Chinon geweest, leuk om hier een keer uit eten te gaan. Was 'n leuke pizzeria en lekkere pizza's!

Eenmaal thuis was het helaas tijd om de spullen in te gaan pakken. Nu nog even genieten van een pinot noir uit de Bourgogne en dan zo meteen lekker slapen, voorlopig de laatste nacht in de Morvan. We hebben nu al zin om terug te komen!

20201002_215210-COLLAGE