Heenreis

10 maart 2022 - Sedan, Frankrijk

Vanochtend zijn we rond 9:30 uur vertrokken en na een goede reis met weinig oponthoud, in het begin van de middag in Sedan aangekomen.

De eigenaar van het appartement was er toevallig al en heeft ons het appartement meteen laten zien. Het ligt op de derde etage, te bereiken via een draai trap. Het appartement is vrij groot: ruime zitkamer, prima keuken, mooie badkamer en 3 slaapkamers. Hier kunnen we de komende dagen goed doorbrengen !

A6901CD9-27B4-4778-90B4-2763F68567A4

Nadat we onze spullen boven hebben gezet en de fietsen in de schuur, zijn we de stad in gelopen om deze alvast wat te verkennen. We zitten middenin het centrum, alles is dus dichtbij. Het is heerlijk weer en we gaan op een terrasje zitten waar nog plek is en nemen daar ons eerste drankje in Frankrijk!

Op de terugweg halen we wat croissants bij de bakker, die we in het appartement opeten. Daarna is het tijd voor de boodschappen bij de Intermarché die op maar een paar minuten rijden is. We halen daar meteen de boodschappen voor de hele vakantie.

´s Avonds koken we in het appartement en doen we gezellig wat spelletjes. Het was n heerlijke dag