Aankomst La maison

18 september 2021 - Ouroux-en-Morvan, Frankrijk

We zijn vanavond rond 19:15 uur aangekomen bij ons huisje in La Maison. Helaas wel wat langer over gedaan dan verwacht. We konden in het algemeen wel goed doorrijden en hebben alleen het laatste stukje in de Morvan wat regen gehad. Eenmaal aangekomen was 't gelukkig alweer droog. Het huisje is heel schattig en heeft een geweldig uitzicht en leuke tuin!

DSC_2959

DSC_2958

We hebben hier vanavond maar heel kort van kunnen genieten, omdat 't al snel donker werd. We hebben nog wel even koffie gedronken in de tuin en wat 'n stilte!

Na de koffie heeft Anne macaroni gemaakt en Johannes de spullen wat opgeruimd en het huis verder verkend.

De maaltijd ging natuurlijk gepaard met een heerlijk glas Franse wijn. Na het eten samen de afwas gedaan in het echt Franse keukentje.

Vanavond een kort wandelingetje gemaakt, het weggetje is wel verlicht, dus we konden nog wat zien. Qua temperatuur is het zacht, maar zo meteen gaat het flink regenen en het ziet er naar uit dat dit een groot deel van de zondag ook het geval is. Waarschijnlijk blijven we morgen dan ook veel in het huisje. We gaan wel brood halen bij de bakker in Ouroux-en-Morvan.

Nu zitten we nog even lekker op de bank te genieten van een glas wijn en straks zullen we ongetwijfeld heerlijk slapen.