10 - Het douanepad

28 juni 2023 - Trélévern, Frankrijk

Gisteren hebben we vooral de omgeving rondom ons huis bekeken, vandaag gaan we met de auto richting Perros Guirec om een wandeling over Le sentier des douaniers (het douanepad) te maken. We hebben online een wandelroute van ongeveer 9 kilometer gevonden inclusief plek om te parkeren. De wandeling blijkt erg mooi te zijn, maar ook behoorlijk toeristisch! We hebben weer précaution uitzicht op zee afgewisseld met stukjes groen. Iets over de helft komen we bij een dorpje uit , waar we op het terras een kop koffie en een crêpe nemen. Terug bij de auto besluiten we om nog even het stadje Perros Guirec in te rijden, zodat we daar ook nog even kunnen rondlopen. Het is een leuk, gezellig stadje. We bekijken wat kerkjes en lopen door de verschillende straatjes. Op een pleintje doen we een drankje op een terras en na nog even rond gelopen te hebben, gaan we terug naar de auto en rijden we terug naar het huis. We eten lekker in het huis en hebben weer een heerlijke relaxe avond.