Week 1 - Vrijdag

24 september 2021 - Ouroux-en-Morvan, Frankrijk

We zijn vandaag, na een ontbijt van vers gebakken brood, naar Lac des Settons gereden om een wandeling om het meer te maken. Het was weer heerlijk weer met een stak blauwe lucht en een prettige temperatuur. Het was een mooie wandeling, grotendeels met uitzicht op het meer, welke er heel rustig bij lag met de weinige wind die er stond en zonder toeristen op het water.

​​​​​​Een deel van de wandeling was ook wat bosachtig, waardoor er toch wat afwisseling was. We kwamen regelmatig mensen tegen, je kon dus wel merken dat dit een populaire plek is om te wandelen. Bij eerdere wandelingen kwamen we zelden iemand tegen. De wandeling was 14 km en gaf een voldaan gevoel.

Screenshot_20210924-144642

We waren halverwege de middag weer thuis en de zon scheen nog lekker. Na wat in huis gerommeld te hebben, zijn we lekker wat gaan lezen. Een goede ontspanning na de inspanning van eerder op de dag.

Na het avondeten hebben we nog een wandeling in de buurt gemaakt, maar doordat de zon al onder ging, moesten we dit wel kort houden.

Terug in het huis heeft Johannes de openhaard aangestoken en zijn we na een lekkere douche een film gaan kijken.