Week 1 - Maandag

20 september 2021 - Ouroux-en-Morvan, Frankrijk

Vanochtend werden we wakker met de geur van vers brood. De meegenomen broodbak machine had zijn werk goed gedaan en we konden dan ook genieten van een lekker vers waldkornbrood.

DSC_2988

Het heeft de hele nacht geregend en ook het grootste deel van de dag. Begin van de middag hebben we 'n stuk in de buurt gewandeld terwijl het miezerde en af en toe zacht regende.

DSC_2990

Einde van de middag was het even droog en zijn we naar Brassy gefietst. Anne vond naar boven fietsen met de elektrische fiets heel prima, maar de stukken naar beneden behoorlijk eng, het gaat vrij hard en het wegdek is soms hobbelig en natuurlijk ook de bochten.Het is waarschijnlijk ook een beetje wennen. Voor Johannes waren vooral de stukken naar boven pittig, hij moet het zonder ondersteuning doen.

Thuis gekomen weer lekker zitten lezen en op tijd gegeten, zodat we na het eten nog een wandeling konden maken. Toen we vertrokken kwam er 'n klein beetje zon door en was er ook wat blauwe lucht te zien. We zijn naar Raziu gelopen en na een half uur terug gegaan, omdat 't alweer begon te schemeren. Op de terugweg begon 't toch nog even te regenen en van die blauwe lucht was niets meer te zien.

Vanavond lekker warm in het huisje ontspannen. Morgenochtend op zoek naar 'n bakker en wat boodschappen doen en 's middags een wandeling maken met Miquel!