Week 1 - donderdag

23 september 2021 - Ouroux-en-Morvan, Frankrijk

Het is alweer donderdag, de tijd vliegt voorbij! Vandaag zijn we 4 jaar samen en dat gaan we vieren door vooral veel buiten te zijn en natuurlijk met een goede fles wijn uit de Bourgogne 😃.

We zijn vanochtend eerst naar de bakker in Brassy gefietst voor verse croissants en chocolade broodjes. Terug bij het huis hebben we deze lekker buiten op gegeten, want ondanks dat 't maar 13 graden zou zijn, was het heerlijk warm in de zon!

DSC_3062

Na het ontbijt zijn we op weg gegaan naar de Saut-de-Gouloux. We hebben een mooie, kleine wandeling gemaakt (niet helemaal volgens de route) en de waterval bewonderd.

IMG-20210923-WA0005

Thuis hebben we de ligstoelen uit de schuur gehaald en zijn we lekker in de zon wat gaan lezen. 's Middags moesten er nog boodschappen gedaan worden, in Brassy bleek de buurtsuper een maand gesloten te zijn, dus weer naar Lormes gereden en daar voor 'n paar dagen boodschappen gedaan. Na de boodschappen is Johannes weer lekker in de tuin gaan zitten en Anne een wandeling in de buurt gaan maken.

Na een lekkere maaltijd met 'n goede wijn, een fijne avond samen gehad om onze relatie te vieren 🥂