Reis naar de Morvan

26 september 2020 - Saint-Péreuse, Frankrijk

Vanochtend om 7:45 uur vertrokken naar de Morvan met het idee er einde van de middag te zijn. We gingen weg met droog weer, maar hebben onderweg wel flink wat regen gehad. We konden hierdoor niet overal de maximaal toegestane snelheid rijden. Natuurlijk her en der ook wat weg werkzaamheden en een paar keer niet helemaal goed gereden. Onderweg een paar kleine stops gemaakt en in de middag geluncht bij een klein restaurantje. Gaandeweg kwamen we erachter dat een groot deel van de reis in Frankrijk op 80 km (of lager) wegen was en dat de reis daardoor ook wat langer zou worden dan verwacht. Onderweg meteen wat boodschappen gehaald en om 19:35 uur waren we dan eindelijk bij onze gîte. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaresse en hebben 'n korte rondleiding gehad. Hierna meteen gaan koken en genoten van de welkome maaltijd!

Het huisje is echt leuk en voldoet helemaal aan onze verwachtingen! Het is helaas wel koud en in huis hebben we dan ook de elektrische verwarming wel aan moeten zetten. Net allebei lekker warm geworden onder 'n hete douche en zo meteen genieten van een heerlijk glas pinot noir uit de Bourgogne!