Maandag

29 september 2020 - Saint-Péreuse, Frankrijk

Vanochtend werden we helaas weer wakker met regen, dit viel wat tegen omdat de voorspellingen van de avond ervoor zeiden dat het de ochtend droog zou zijn. We zijn ondanks de regen, wel naar het museum in Bibracte geweest. Is een heel mooi opgezet museum. Helaas konden we vanwege covid-19 geen audiotour volgen, we gaan dus nog wel een keer terug om dat nog eens te horen, zodra het weer kan. Daarna met auto nog de route langs de opgravingen gereden. Leuk zo in de bergen, maar door de regen ook weinig (uit) zicht. Eenmaal thuis bleef het regenen, nog even boodschappen gedaan bij de B1 en weer zitten Rummikub'en. Einde van de middag miezerde het nog iets en hebben we weer 'n wandeling in Saint-Péreuse gemaakt. Terug thuis toch best wel weer nat.

De avond hebben we het gehad over onze eisen en wensen voor een eventueel huis in de Morvan en lekker in bed een film gekeken.

Morgen is het, als het goed is, de hele dag droog en gaan we een langere wandeling hier in de buurt maken.